بهترین اپلیکیشن های مرتبط با ارز دیجیتال

بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال کدام اند؟

در این مقاله در نظر داریم در خصوص  بهترین اپلیکیشن های ارز دیجیتال صحبت کنیم.

اپلیکیشن ها ابزاری کارآمد هستند که در فعالیت های روزمره کمک زیادی به کاربران خود می کنند. در اکوسیستم رمز ارز ها نیز مانند سایر حوزه ها برای راحتی کاربران اپلیکیشن های متعددی طراحی شده است.

ما در اینجا به تعدادی از اپلیکیشن ها که کارایی بالایی در بازار کریپتوکارنسی ها دارند اشاره می کنیم.

با کلیک کردن بر روی هر اپلیکیشن، می توانید آن را از مخزن اصلی دانلود کنید. 

اپلیکیشن coinmarketcap مجموعه اطلاعات فوق العاده ای در خصوص بنیادی، تکنیکالی و ماهیتی ارز های دیجیتال در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

اپلیکیشن tradingview قوی ترین اپلیکیشن در حوزه تکنیکال ارزهای دیجیتال است.بوسیله آن کاربران میتوانند نمودارهای رمزارز ها را مشاهده و تحلیل کنند.

اپلیکیشن google authenticator برای ساخت رمز یک بار مصرف برای ایجاد لایه امنیتی بیشتر کاربران، طراحی شده‌است و برای ورود به اکانت گوگل یا تارنماهای دیگری که از رمز دو مرحله‌ای استفاده می‌کنند قابل استفاده است

اپلیکیشن تراست ولت در واقع کیف پول از نوع گرم و قابل نصب بر روی تلفن همراه است. تراست ولت یک کیف پول امن با قابلیت های بالا است

اپلیکیشن صرافی کوکوین، به شما اجازه می دهد در تلفن همراه خود اقدام به ترید کنید. قابلیت های این اپلیکیشن همانند سایت این صرافی است و چیزی کمتر از آن ندارد.

اگر شما یک نام کاربری و رمز عبور از سایت های فروش وی پی ان خریداری کرده باشید، میتوانید با وارد کردن آن در اپلیکیشن OPEN VPN CONNECT از خدمات آن سایت بهره مند شوید.

اپلیکیشن نوبیتکس رابط شما و صرافی نوبیتکس است.ازطریق این اپلیکیشن شما می توانید به خرید و فروش رمز ارز اقدام نمایید.

اپلیکیشن coin360 نمای بازار کریپتوکارنسی را در هر لحظه به کاربران خود نمایش می دهد.بغیر از نمای بازار این اپلیکیشن اطلاعات بسیار حیاتی را در دل خود جای داده است.

اپلیکیشن coinex رابط میان کاربرانو صرافی کوینکس است. لازم به ذکر است که این صرافی هنوز برای ایرانیها مسدود نشده است. دارهای رمزارز ها را مشاهده و تحلیل کنند.

اپلیکیشن ارز دیجیتال یکاپلیکیشن ایرانی و با قابلیت های بالاست. اخبار و اطلاعات بازار رمزارز ها را میتوان در اینجا به صورت فارسی مطالعه فرمایید.

اپلیکیشن reddit یک فضای مجازی است که در ان تعداد زیادی کاربر در خصوص ارز های دیجیتال با یکدیگر تبادل اطلاعات می کنند. شما میتوانید بوسیله آن اطلاعات روند احساسی بازار را رصد کنید.

اپلیکیشن CoinDesk منبع خبری خوبی برای دسترسی به جدید ترین اخبار بازار ارز های دیجیتال است.از طریق این اپلیکیشن میتوانید فقط با چند کلیک جدیدترین اخبار را در اختیار داشته باشید.

برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین
به رایگان تحلیلگر شوید!!
فیلتر طلایی VIP بورس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها