تحلیل ارز دیجیتال AXS

چرا ارز دیجیتال AXS پتانسیل رشد قیمتی دارد؟

در تحلیل ارز دیجیتال AXS باید گفت، اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) به نوعی شبیه به بازی پوکی‌مون (Pokémon) و کریپتو کیتیز (Crypto Kitties) است.

وقتی توکن‌های ان‌اف‌تی رونمایی شدند، استودیو خصوصی اسکای ماویز (Sky Mavis) بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) را معرفی کرد.

سپس زمانی که هیاهوی NFT ها کم شد، طرفداران و محبوبیت بازی اکسی اینفینیتی بیشتر شد.

در این بازی، بازیکنان می‌توانند هیولاهای کوچک و زیبایی به نام اکسی‌ (Axies) را بخرند یا آن‌ها را مطابق میلشان پرورش دهند.

اکسی‌ها در قالب توکن‌های غیرقابل‌معاوضه (NFT) فروخته می‌‌شوند و گیمرها در ازای بردن رقابت‌های کارتونی درون بازی، توکن‌های SLP را دریافت می‌کنند.

شما میتوانید این توکن‌ها را در صرافی‌ها به پول نقد تبدیل کنید. چرخه بازی اکسی اینفینیتی و رقابت بازیکنان در آن، این بازی را به یکی از بازی‌های مناسب برای کسب درآمد در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است.

به طور کلی عوامل زیادی می تواند در رشد قیمت رمز ارزها و یا آینده آنها تاثیر بگذارد. هدفی که پلتفرم ارائه دهنده رمز ارز دارد و یا میزان تلاش آن برای رسیدن به هدف در آینده از عواملی می باشند که بسیار تاثیرگذار هستند.

امروزه با توجه به اینکه صنعت بازی از توجه خاصی برخوردار است، پلتفرم ارائه دهنده ارز دیجیتال AXS یعنی Axie Infinity می تواند با رشد پلتفرم خود نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نموده و آینده خوبی رقم بزند.

با توجه به اینکه این بازی بسیار سرگرم کننده است و از پتانسیل بالایی برخوردار می باشد، می تواند با رشد قیمت ارز AXS در آینده همراه باشد.

سوال یا نظر شما در مورد این رمز ارز چیست؟ لطفا در بخش نظرات، تحلیل یا سوال خودتان را مطرح کنید.

برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین
به رایگان تحلیلگر شوید!!
فیلتر طلایی VIP بورس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها