تحلیل ارز دیجیتال متیک (matic)

چرا ارز دیجیتال متیک پتانسیل بالا برای رشد دارد؟

در تحلیل ارز دیجیتال متیک باید گفت که هدف پروژه پالیگان کاهش گس فی اتریوم است. این موضوع باعث افزایش ارزش این کوین در آینده میشود.

پالیگان موج عظیمی از همکاری های جدید داشته که میتوان از میان این همکاری ها به موارد زیر بسنده کرد : شبکه آن با  Aave  و Ocean Protocol  ادغام شده است.

شبکه پالیگان با NFTPort  با هدف ایجاد رابط برنامه نویسی کاربردی (API) برای عرضه کنندگان (NFT) در شبکه پالیگان همکاری می کند.

مزیت رقابتی ارز دیجیتال ماتیک  چیست؟

یک شبکه ی بسیار قدرتمند و در حال توسعه است که در حال رقابت با اتریوم است.

کارمزد بسیار کم و سرعت بسیار بالا از جمله مزیت های متیک نسبت به اتریوم می باشد. همچنین متیک در حال همکاری با پروژه های آینده دار و قوی مانند bloktopia  است.

فعالیت پروژه پلیگان در زمینه گیمینگ در حال گسترش است، به طوری که  نسبت به رقبای دیگر مانند AXS,SAND و آلیس در وضعیت مناسب تری قرار دارد.

چه نهاد هایی بر روی پروژه ماتیک سرمایه گذاری کرده اند؟

binance , coinbase ,ventures  از نهاد هایی هستند که بر روی این پروژه سرمایه گذاری کرده اند. جزء اصلی ان Polygon SDK است ، یک چارچوب ماژولار و انعطاف پذیر که از ساخت انواع مختلف برنامه ها پشتیبانی میکند.

ماتیک یک توکن است که به شبکه پالیگان قدرت میدهد . با استفاده از آن میتوان تراکنش هایی سریعتر و ارزان تر را در شبکه بلاکچین اتریوم با استفاده از لایه 2 زنجیره های جانبی انجام دهد .

متیک با حفظ مزایای امنیت اتریوم ، اکوسیستم پویا و ساختار باز آن ، شبیه سیستم های دیگر مانند PolKadot ،  Cosmos ، Avalanche و غیره است .

چه موسساتی با پولیگان همکاری می کنند؟

مونو ایکس سازنده بازار خودکار (AMM )  قرار است شبکه اصلی خود را روی اتریوم و پالیگان راه اندازی کند. شرکت Bitwise که در زمینه سرمایه گذاری بر نوآوری و فناوری در کسب و کارها فعالیت دارد ، صندوق Matic را با هدف فراهم آوردن امکان سرمایه گذاری بیشتر بر این شبکه راه اندازی کرده است .

Venly که یک شرکت ارائه دهنده فناوری بلاک چین است که  ضمن همکاری با Shopify شرکت تجاری چند ملیتی امکان ضرب توکن های غیرمثلی (NFT) را برای کسب و کارها فراهم میکنند.

ماتیک با پروژه های ETH , MANA ,LINK ,TEZOS ,COSMOS ,ZEBI ,ADA  در حال همکاری می باشد.

اخیرا شرکت DraftKings که در حوزه سرگرمی های دیجیتال و بازی فعال است از همکاری استراتژیک خود با پلتفرم پالیگان خبر داده است.

همچنین از بلاک چین پالیگان قرار است در سرویس پستی سوئیس استفاده شود .

سوال یا نظر شما در مورد این رمز ارز چیست؟ لطفا در بخش نظرات، تحلیل یا سوال خودتان را مطرح کنید. 

برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین
به رایگان تحلیلگر شوید!!
فیلتر طلایی VIP بورس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها