تحلیل ارز دیجیتال فایل DYDX

چرا ارز دیجیتال دی وای دی ایکس` (DYDX) یک رمز ارز با پتانسیل رشد بالا است؟

ارز دیجیتال dydx رمز ارز پروژه صرافی غیرمتمرکز dydx است. این صرافی بر بستر اتریوم می باشد که  معاملات آن در لایه دوم  اتریوم انجام میشود.

هدف اصلی این صرافی غیرمتمرکز این است که ابزارهای بازارهای معاملاتی سنتی مانند فارکس و سهام را به دنیای بلاکچین بیاورد، که در نوع خودش حایز نوآوری های برجسته ای در حوزه شفافیت معاملات و معماری حاکمیتی می باشد.

این موضوع کمک می کند که رمز ارز dydx پتانسیل بالایی برای رشد داشته باشد.

مزیت رقابتی پروژه DYDX چیست؟

تفاوت صرافی DYDX با دیگر صرافی ها قابلیت انجام معاملات فیوچرز غیر متمرکز در آن است. dYdX یک پروتکل غیرمتمرکز بر بستر بلاکچین اتریوم است که قابلیت‌های وام‌ گیری و وام‌ دهی و معاملات قراردادهای دائمی، مارجین، اسپات را فراهم میکند.

 dYdX در واقع یک صرافی غیرمتمرکز یا دکس (DEX) بر بستر اتریوم هست که مدیریت، ترید و ذخیره‌ سازی دارایی‌ها رو به ‌وسیله قراردادهای هوشمند امکان‌پذیر میکند.

پلتفرم معاملاتی dYdX یک پروتکل متن‌باز، شفاف و رایگانه و زیرساخت‌هایی را برای معامله رمزارزهای ERC-20 به‌ صورت همتا به‌ همتا ارائه میدهد.

کاربران برای استفاده از دکس dYdX نیازی به ثبت ‌نام، تکمیل فرآیند احراز هویت یا واگذاری اختیار رمزارزهای خود به یک متصدی ندارند. این پروتکل از راه‌ حل‌ مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای اجرای معاملات فیوچرز (Perpetual Contracts) استفاده می‌کند.

اما معاملات مارجین (Margin Trading)، اسپات (Spot Trading)، وام‌دهی (Lending) و وام‌گیری (Borrowing) همچنان در بستر لایه یک شبکه انجام میشوند.

به ‌وسیله راه‌ حل‌های لایه ۲ صرافی dYdX، کاربران می‌توانند قراردادهای دائمی را با هزینه گس نزدیک به صفر، کارمزد کمتر و حداقل سرمایه مورد نیاز برای ورود کمتری ترید کنند.

DYDX بعد از Arbitrum رتبه دوم را در حجم معاملات در لایه دوم دارد.

 

عرضه کل این رمزارز ۱ میلیارد واحد بوده که از این میزان ۴۸,۱۵۴,۰۷۲.۰۷ واحد DYDX در بازار در گردش است.

در پلتفرم dYdX کاربران میتوانند پوزیشن‌های لانگ (Long) و شورت (Short) باز کنند. صرافی غیرمتمرکز dydx به منظور لیست کردن دارایی‌های مختلف در بازار فیوچرز خود با پروتکل‌های EOS، لایت کوین، کامپوند، اتم، کاردانو، پالیگان، آوه و غیره همکاری کرده است. از جمله مهم‌ترین همکاری‌های DYDX در زمینه تکنولوژی زیرساخت می‌توان به همکاری با StarkWare و زیرو ایکس اشاره کرد.

سوال یا نظر شما در مورد این رمز ارز چیست؟ لطفا در بخش نظرات، تحلیل یا سوال خودتان را مطرح کنید.

برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین
به رایگان تحلیلگر شوید!!
فیلتر طلایی VIP بورس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها