تحلیل ارز دیجیتال تورچین

چرا ارز دیجیتال تورچین یک پروژه با پتانسیل رشد بالا است؟

در تحلیل ارز دیجیتال تورچین باید گفت، تورچین توانسته است امکان تبادل رمز ارز های مختلف را بدون نیاز به استخر جفت ارز آنها، فراهم کند. این در نوبه خود در اکوسیستم DEXها یک نوآوری جالب است.

تصور کنید بیت کوین دارید و میخواهید اتریوم بخرید. با کمک تورچین لازم نیست که اول بیت کوین خود را بفروشید و استیبل کوین بر بستر اتریوم بخرید تا بتوانید آنرا در یک صرافی غیر متمرکز مانند یونی سواپ به اتریوم تبدیل کنید.

بدون نیاز به bridge ها یا wrapped ها میتوان توکن و کوین ها را بین شبکه های مختلف  BEP20 و ERC20  در شبکه THORChain جا بجا کرد.

کافیست از تورچین استفاده کنید و بیت کوین خود را تبدیل به اتریوم بکنید. بدون هزینه های سرسام آور چندین باره و فقط با یک هزینه ی تراکنش.

توکن RUNE یا تورچین در کنار این ارزش پیشنهادی مهم کاربرد های بسیار زیادی دارد که می تواند تقاضا برای آن را به شدت افزایش دهد.

چرا که استخر نقدینگی اصلی در این شبکه همین توکن هاست و تصور کنید به ازای تمامی کوین های قابل معامله در این شبکه چندین برابر تورچین در استخر نقدینگی وجود داشته باشد.

در کنار این مورد نود های این صرافی برای حکمرانی و دریافت سود و کمک به فعالیت این پروژه نیز مقادیر زیادی از این کوین را لازم دارند.

نقشه راه ارائه شده توسط تیم پروژه حتی این تقاضا را هم افزایش میدهد . بنابراین به طور کلی انتظار افزایش چشمگیر تقاضا اصلا دور از ذهن نیست .

تورچین یک صرافی غیر متمرکز  به نام torswap دارد که میتواند آینده ی خیلی خوبی داشته باشد.

پروژه تورچین (متولی ارز دیجیتال تورچین) دقیقا چکار می کند؟

این پروژه که پشتیبان ارز دیجیتال تورچین هست، کار جالبی انجام میده.  میدونید که اگر بخوایم تو صرافی های غیر متمرکز دیگه استخر نقدینگی ایجاد کنیم مثلا ۱۰۰۰ تا ارز داشته باشیم باید ۴۹۹۵۰۰ تا استخر نقدینگی درست کنیم.

به همین دلیل صرافی های متعدد درست شدن برای مثلا بستر بایننس بیا پنکیک واسه اون یکی برو اون یکی صرافی و الی آخر.

اما  تورچین اومده میگه بدون اینکه wrapped داشته باشی بدون اینکه به bridge ها نیاز داشته باشی من میام native از این به اون تبدیل میکنم. به همین دلیل در تورچین به ازای هر ۱۰۰۰ ارز ۱۰۰۰ تا استخر نقدینگی ایجاد میکنه.

استخرها این شکلیه که میاد میگه مثلا بیت کوین به رون (BTC به RUNE) یا اتریوم به رون (ETH به RUNE) و…. اینجوری میاد این قضیه رو هندل میکنه و نقدینگی به شدت زیاد تر میشه.

سوال یا نظر شما در مورد این رمز ارز چیست؟ لطفا در بخش نظرات، تحلیل یا سوال خودتان را مطرح کنید. 

برای خرید ارز دیجیتال از کجا شروع کنم؟ گام به گام تا خرید رمز ارز
چه شاخص هایی بر قیمت ارز های دیجیتال تاثیر می گذارند؟
معرفی بهترین اپلیکیشن های مورد استفاده در بازار ارز دیجیتال
بلاکچین چیست؟ چه آینده ای در انتظار تکنولوژی است؟
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها