سایت های مرتبط با ارز دیجیتال

سایت های مرتبط با ارز دیجیتال کدامند؟

مطمئنا یکی از عوامل موفقیت در بازار ارز دیجیتال، شناخت سایت های مرتبط با ارز دیجیتال است که اطلاعاتی به روز و کارآمد دارند.

هر چه به اطلاعات دقیت تر و بیشتری دسترسی داشته باشیم شانس موفقیت بالاتر می رود.

در دنیای امروز ابزاری بهتر از سایت های اینترنتی برای کسب این نوع اطلاعات وجود ندارند.

بر این اساس سعی داریم در این مقاله سایت های مرتبط با ارز دیجیتال را به صورت دسته بندی شده به شما همراهان گرامی سایت مربیان معرفی کنیم.


www.trading view.com

تحلیل تکنیکال

بدون شک بهترین سایت برای تحلیل تکیکال بازارهای جهانی ازجمله بازار ارز های دیجیتال است.در این سایت شما میتوانید با کمک ابزار های تکنیکال بهترین موقعیت ورود ویا خروج از سهم را پیدا کنید.


 www.coinmarketcap.com

تحلیل فاندامنتال

به جرات می توان گفت بهترین سایت برای تحلیل فاندامنتال بازار ارز های دیجیتال است. در این سایت شما میتوانید در یک نگاه معتبر ترین ارز ها را از دید بازار شناسایی کنید.

مواردی که از این سایت میتوانیم استخراج کنیم:

  • مارکت کپ (market cap)  یا همان بزرگی بازار هر رمز ارز
  • توکن یا کوین بودن هر ارزدیجیتال
  • گروه بندی رمز ارز ها بر اساس کاربرد ها و نوع پروژه ای که دارند
  • وایت پیپر یا همان مقاله ای که روشن میکند چرا این رمز ارز ایجاد شده است
  • تغییر حجم بازار و قیمت ها در طول زمان

بغیر از موضوعاتی که مرتبط با مبحث بنیادی هستند، اطلاعات دیگری نیز در سایت کوین مارکت کپ وجود دارند.

از جمله می توان به بخش عرضه اولیه ارز دیجیتال اشاره کرد. در این بخش مشخص می کند که کدام ارز ها در حال ورود به بازار هستند، کدام ارز ها وارد شدند و هنوز زمان برای دریافت آنها وجود دارد.

در نهایت به دسته ارز هایی را به نمایش میگذارد که عرضه اولیه آنها تمام شده و وارد بازار ثانویه شده اند.


simetri.cryptobriefing.com

رتبه بندی رمز ارز

این سایت ارز های دیجیتال موجود در بازار را بر اساس اقبال بازار، زیرساخت تکنولوژي، ساختار اکوسیستم،تیم مرکزی پدید آورنده،اکوسیستم های توکن،عملکرد توکن و برنامه هایی که برای آینده دارند طبقه بندی می کند.

بنابراین اگر قبل از خرید یک کریپتوکارنسی به این سایت مراجعه کنید و رتبه بندی رمز ارز خود را ببینید، میتوانید با خیال راحت تری سرمایه گذاری کنید.


www.cryptobubbles.net

مشاهده قیمت ها

این سایت به شکلی زیبا و کاربردی ارز های دیجیتال را به دلخواه کاربر بر اساس تغییرات در حجم معاملات، ارزش بازار و قیمت در قالب حباب نمایش می دهد.

ظاهر ساده اما جذاب و کاربردی حباب ها به کاربر اجازه می دهد که تنها با یک نگاه، تغییرات ایجاد شده طی بازه های زمانی مختلف در رمزارز ها را مشاهده کند.

این موضوع میتواند قدرت تحلیل تریدر را بالا برده و متعاقبا تسلط او در معامله را افزایش دهد.


www.lunarcrush.com

رصد احساسات در بازار

با اختلافی ملموس می‌توان بهترین وب‌سایت رصد احساسات معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی دانست.

وب‌سایت لونار کراش از روش‌هایی همچون یادگیری ماشین و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال را گردآوری و سازمان‌دهی کند.

این فرایند شامل جمع‌آوری داده از شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر و ردیت، لینک‌های محبوب، اخبار مختلف، حجم جستجوی گوگل و سایر فعالیت‌ها در این شبکه‌ها است.


www.glassnode.com

اطلاعات درون شبکه

گلس‌ نود را می‌توان یکه‌تاز ارائه اطلاعات درون‌زنجیره‌ای در خصوص اندیکاتورهای بازارهای ارز دیجیتال، به‌ویژه بیت کوین و اتریوم دانست.

برخی از داده‌های مفید درون‌زنجیره‌ای این پلتفرم شامل آدرس‌های فعال، اطلاعات مربوط به بازار ابزارهای مشتقه، داده‌های صرافی‌ها، کارمزد تراکنش‌ها، فعالیت ماینرها و بسیاری موارد دیگر می‌شوند.


www.alternative.me

شاخص ترس و طمع

شاخص ترس و طمع نیز ابزاری برای تحلیل وضعیت ارزهای دیجیتال است و فرصت‌هایی بر مبنای داده‌های بازار در اختیار شما می‌گذارد.

این ابزار اساساً داده‌های استخراج‌شده از شبکه‌های اجتماعی و داده‌های مربوط به توسعه‌ درون‌زنجیره‌ای را برای بیش از ۹۰۰ پروژه ترکیب می‌کند و آن را به‌شکل ساده‌ و قابل‌فهم به شما تحویل می‌دهد.


www.cryptopanic.com

اخبار بازار ارز دیجیتال

کریپتوپنیک اساساً وب‌سایتی خبری با رابط کاربری ساده است که به معامله‌گرها و علاقه‌مندان به فضای ارز دیجیتال کمک می‌کند در جریان جدیدترین اخبار لحظه‌ای دنیای دارایی‌های دیجیتال قرار بگیرند.

به‌ ویژه اگر معامله‌گر روزانه بازار باشید، قطعاً مطالعه اخبار مؤثر بر روند قیمت، برایتان مفید خواهد بود. این پلتفرم، اخبار و مقالات را از سرتاسر وب‌سایت‌های خبری معتبر در این حوزه جمع‌آوری می‌کند و شما را از جستجوی مداوم در صفحات مختلف بی‌نیاز می‌کند.


www.blockchaincenter.net

وضعیت کلی آلت کوین ها معامله گران همیشه به دنبال بهترین موقعیت برای خرید آلت کوین ها هستند. در سایت بلاکچین سنتر شما میتوانید وضعیت آلت کوین ها در بازار را رصد کنید. برای این کار سایت بلاکچین سنتر شاخص فصل آلت کوین (Altcoin Season Index) را در اختیار شما قرار می دهد. تعریف آلت سیزن از نظر این سایت بدین ترتیب است: در صورتی که عملکرد ۷۵ درصد از ۵۰ ارز دیجیتال اول بازار بغیر از بیت کوین، در بازه زمانی ۹۰ روز گذشته نسبت به بیت کوین بهتر باشد، ما شاهد آلت سیزن هستیم.


 

www.coinglass.com

سبد سرمایه گذاری grayscale یکی از معیارهای خوب برای سرمایه گذاری در رمز ارز ها بررسی سبد سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری grayscale است. شما می توانید در این سایت متوجه شوید که grayscale در حال خرید کدام یک از رمز ارز های بازار است.


www.cryptoquant.com

رفتار عوامل بازار این سایت اطلاعات خوبی در مورد رفتار نهنگ ها، نقد شدن معامله گران بیت کوین، رفتار بازیگران خرد،شاخص های بازار و دهها مورد دیگر را در اختیار کاربران خود می گذارد.


www.l2beat.com

وضعیت پروژه های لایه دوم اتریوم پروژه های لایه دوم اتریم، از دسته پروژه های آینده دار هستند که سرمایه گذاران باید آنها را زیر نظر داشته باشند. سایت L2BEAT اطلاعات بسیار ارزنده ای از جمله اهداف پروژه ها، TVL، تکنولوژی بکار رفته و تغییرات قیمتی ارز های دیجیتال لایه دوم را در اختیار شما قرار می دهد.


www.poocoin.app

بررسی شت کوین ها در صورتی که به دنبال اطلاعات در مورد یک شت کوین خاص هستید، اما نمیتوانید چیزی پیدا کنید، سری به سایت پوکوین بزنید. شما در این سایت می توانید نمودار قیمتی و موارد دیگری در مورد شت کوین ها را بررسی کنید.


 

www.clankapp.com

رصد کیف پول نهنگ ها رصد کیف پول هایی که از یک رمز ارز تعداد زیادی را درخود جای داده اند، میتواند کمک زیادی به تحلیل ما کند. از طریق این سایت می توانیم تراکنش های اخیر کیف پول های بزرگ را مورد بررسی قرار دهیم.


www.blockchain.com

رصد تراکنش های شبکه

سایتی است که شما میتوانید در آن از منتقل شدن پولتان در بلاکچین بیت کوین ،اتریوم و بیت کوین کش مطمئن شوید. همچنین همه تراکنش ها و تولید بلاک های جدید را مشاهده فرمایید.

همچنین تعداد آدرسهای درون شبکه و جابجایی های بزرگ ارزی را مشاهده بفرمایید.


www.icodrops.com

عرضه اولیه رمز ارز ها

علاوه بر سایت coinmaketcap که در بالا به آن اشاره شده است، این سایت به ارائه اطلاعات در خصوص ارز هایی که عرضه اولیه شده اند میپردازد.

در این سایت شما میتوانید وضعیت های مختلف اعم از در آستانه عرضه،در حال عرضه و اتمام عرضه ارز های دیجیتال را مشاهده فرمایید.

برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین
به رایگان تحلیلگر شوید!!
فیلتر طلایی VIP بورس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها