ویدیوهای آموزش رایگان تحلیل تکنیکال

ویدیوهای آموزش رایگان تحلیل تکنیکال (مقدماتی)

در این بخش از سایت ویدیوهای آموزش رایگان تحلیل تکنیکال که توسط مهندس دلاوریان ارائه شده است تقدیم حضور شما بزرگواران می گردد. هدف از تهیه این سری فیلم های آموزش رایگان تحلیل تکنیکال کمک به عزیزانی است که قصد دارند از ابتدا به صورت اصولی مفاهیم تحلیل تکنیکال رو یاد گرفته و در ادامه سبک پرایس اکشن رو به عنوان سبک معامله گری خود انتخاب کنند.

شاید در فضای مجازی ویدیوهای آموزش تحلیل تکنیکال زیادی رو برای مشاهده پیدا کنید. اما این سری ویدئوهایی که در حال آماده سازی و قرار گیری در سایت مربیان هستند قرار است به طور مفهومی آموزش آنالیز فنی بازار را به شما ارائه دهد.

لطفا دقت داشته باشید که آن چیزی که در مسیر آموزش تحلیل تکنیکال به شما کمک خواهد کرد، پیگیری یک سبک آموزشی تا سطح حرفه ای است. توصیه مهندس دلاوریان برای شما این است که در ابتدا تکنیکال کلاسیک را به خوبی یاد بگیرید و سپس آموزش پرایس اکشن حرفه ای را در برنامه خود بگذارید. 

لطفا برای یادگیری بهتر ویدیوها را به ترتیب جلسات ارائه شده مشاهده فرمایید :

سرفصل مطالب ارائه شده در ویدیوهای آموزش رایگان تحلیل تکنیکال

مطالبی که در ویدیوهای تدریس رایگان تحلیل تکنیکال ارائه می شود به شرح زیر هستند:

تعریف تحلیل تکنیکال | شرح نمودار قیمتی | نرم افزار تریدینگ ویو | مفهوم تایم فریم ها | خط حمایت و مقاومت | مفهوم حرکت و گام |پیوت- موج-روند | فیبوناچی | RSI | چند ستاپ معاملاتی | 

امروزه دیگه بجای مطالعه کتاب و جزوه افراد ترجیه میدن برای یادگیری تحلیل تکنیکال بازار ارز های دیجیتال یا هر آموزش دیگه، ویدیوی اون آموزش رو مطالعه کنند. به نظر میرسه مشاهده ویدیوهای رایگان یا حتی پولی خیلی از مواقع مفید تر از خواندن یک کتاب کمک میکنه. چرا که وقتی که آموزش رو از طریق ویدیو دریافت می کنیم، گوش و چشم ما درگیر میشه و این باعث میشه که مدرس دستش برای ارایه خلاقانه مطالب باز باشه.

بنابراین توصیه می کنیم که دیدن ویدیوهای آموزشی رو در برنامه زندگی خودتون بگنجانید. آرزوی بهترین ها رو داریم 

برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین
به رایگان تحلیلگر شوید!!
فیلتر طلایی VIP بورس
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بابک عبداللهی
1 سال قبل

استاد از زحمات شما در ارتقای دانش تحلیل تکنیکال کمال تشکر را داشته و همواره مرهون راهنماییهای خوب شما بوده و خواهم بود شما اولین استاد من هستید و با این ده جلسه شما شروع کردم امیدوارم در سایه التفات شما و تلاش خود به تریدری موفق تبدیل شده و نتیجه این زحمات به بار بنشیند که برای من ره آوردی مادی و برای شما صد البته ره آوردی معنوی خواهد داشت و تا عمری باقی هست دعا گوی لطف شما خواهم بود ، شاگرد کوچک شما بابک عبداللهی