تحلیل ارز دیجیتال آرویو

چرا ارز دیجیتال آرویو یک رمز ارز با پتانسیل رشد بالا است؟

جهت تحلیل ارز دیجیتال آرویو باید گفت آرویو  (که رمز ارز آن AR است) یک پروژه ذخیره سازی اطلاعات است.

اطلاعات پروژه های بلاکچین و شبکه های مختلف نیاز دارند تا در فضایی امن و برای همیشه ذخیره شوند. آرویو یکی از بهترین راه حل ها برای ذخیره اطلاعات در صنعت است.

از آنجایی که هر اقدامی در دنیای کامپیوتر نیاز به فضای ذخیره سازی دارد پروژه های فضای ذخیره سازی در آینده بسیار پیشرفت خواهند کرد.

در حال حاضر پروژه سولانا از این شبکه استفاده میکند و تمامی اطلاعات شبکه در این فضا ذخیره میشود . این به معنای تقاضای همیشگی برای فضای ارائه شده است.

همانطور که سولانا برای ذخیره ی داده های بلاکچین خود از ای آر استفاده میکند، دیگر بلاکچین ها هم با افزایش حجم بلاکچین هایشان نیازمند محلی برای ذخیره سازی بصورت نامتمرکز و غیر قابل تغییر خواهد شد.

تصور کنید پروژه های دیگری مانند کاردانو و پولکادات هم بخواهند به این شبکه اضافه شوند . پیش بینی بنده از تقاضا برای چنین خدمتی در این صنعت بسیار بالاست و حدس زده می شود روز به روز نیاز به این فضا افزایش پیدا کند.

آرویو بهترین فضا برای ثبت تاریخ و مقاله ها و کتاب های متعدد است. اطلاعات در این بستر غیر قابل تغییر و حذف شدن هستند. دقیقا چیزی که تاریخ نویسان و نویسنگان روزنامه ها میخواهند.

 

مزیت رقابتی پروژه آرویو چیست؟

چیزی که این پروژه را از رقبای خودش مثل FILCOIN و STORJ متمایز میکند سیستم permaweb است.

شبکه ذخیره سازی غیر متمرکز و نامحدود، با کارمزدی پایین، سرعت و مقیاس پذیری بالا و (حفظ حریم خصوصی) نسبت به رقبا، از مزیتهای رقابتی AR است.

رقبا به ازای زمان مشخص و حجم مشخص برای فضای ذخیره هزینه دریافت میکند اما این پروژه قدرتمند یک فضای ذخیره سازی به صورت مادام العمر با یک هزینه مشخص در اختیار قرار میدهد.

یک مکانیزم اجماع بشدت نوآورانه به نام proof of access  دارد که بر خلاف بلاکچین های دیگر، هر بلاک ممکن است به یک بلاک تصادفی متصل شود(random x) .

ایده جذاب دیگر این پروژه بنام black shadow که تراکنش ها را حذف میکند و بشدت در مقیاس پذیری و کاهش حجم تراکنش ها کمک میکند.

از آنجایی که nft ها نیاز به ذخیره سازی همیشگی دارند این پروژه بهترین محل ذخیره nft است.

چه نهاد هایی در پروژه آرویو  سرمایه گذاری کرده اند؟

شرکت های کوین بیس ونچ (coinbase venture) ، سولانا، بلاک جین کَپیتال (blockchain capital) بر روی پروژه AR سرمایه گذاری کرده اند.

سوال یا نظر شما در مورد این رمز ارز چیست؟ لطفا در بخش نظرات، تحلیل یا سوال خودتان را مطرح کنید.

برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین
به رایگان تحلیلگر شوید!!
فیلتر طلایی VIP بورس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها