تحلیل ارز دیجیتال بت (BAT)

چرا ارز دیجیتال بت یک رمز ارز با پتانسیل رشد بالا است؟

ارز دیجیتال بت مربوط به پروژه بت می باشد. پروژه BAT دارای یک محصول کاملا کاربردی و پرطرفدار است.

پروژه بت در واقع یک مرورگر است، مرورگری به نام BRAVE که یکی از امن ترین مرورگر هاست که حریم خصوصی مخاطب را فراهم میکند. این مرورگر یک ارزش بسیار مهم در دل دارد و آن امکان هدف قراردادن مخاطب است.

با توجه به گسترش دیجیتال مارکتینگ و بیشتر شدن اهمیت بازاریابی در فضای دیجیتال و افزایش هزینه ی تبلیغات یکی از مهمترین اهداف بازاریابان هدف قراردادن دقیق تبلیغات و افزایش نرخ بازگشت تبلیغات است.

مرورگر brave دقیقا چکار می کند؟

این مرورگر کمک میکند تا بازاریابان به جای هدف قرار دادن تمامی مخاطبان مشتریان بالقوه را با نرخ بیشتری به مشتریان بالفعل تبدیل کنند .

در کنار این مورد امکان تیپینگ و پرداخت به تولید کنندگان محتوا با استفاده از رمز ارز bat ارزش قابل توجهی برای این تولید کنندگان است.

ضلع دیگر این مکانیزم مخاطب و مصرف کننده مرورگر است که به جای تبلیغات مزاحم و بدون آورده فقط تبلیغات مناسب با سبک زندگی خود را تماشا کند و به ازای آن مبلغی دریافت کنند و درآمد داشته باشند .

در کنار تمامی این موارد مرورگر BRAVE ثابت کرده است که مصرف اینترنت و مصرف باطری را بهینه میکند. در کل توکن bat ارزش های زیادی را ارائه میدهد.

تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال بت چه خصوصیاتی دارد؟

قابل ذکر است که تیم توسعه دهنده سابقه ی درخشانی در ایجاد معروف ترین مرورگرهای دنیا دارند و به خوبی به موتور های جستجو و ساختار مرورگر تسلط دارند و آپدیت های مختلف میتواند کارایی مرورگر را افزایش دهد.

ماموریتی که ارز دیجیتال بت برای خود تعریف کرده است

فیسبوک و گوگل به ترتیب به عنوان شبکه‌های اجتماعی و موتور جست و جو در نظر گرفته می‌شوند؛ اما در واقع بیشتر درآمد این دو شرکت از طریق تبلیغات تامین می‌شود. در سال 2017، 95 میلیارد از درآمد 110 میلیاردی گوگل و 39 میلیارد دلار از درامد 40 میلیارد دلاری فیسبوک نیز از تبلیغات حاصل شده است.

محتواسازان از وبلاگ‌نویس‌ها گرفته تا تولیدکنندگان پادکست و … برای ادامه فعالیت خود نیاز به درآمد تبلیغاتی دارند. مشاغل  و کسب و کارها نیز برای بالابردن سطح آگاهی از نام تجاری و برند خود و جذب مشتریان دارای قدرت خرید، به تبلیغات وابسته هستند. با این وجود پیگیری تاثیر یک کمپین تبلیغاتی در همه این کانال‌ها شامل شبکه‌های اجتماعی، دسکتاپ، موبایل، اپلیکیشن‌ها، صفحات جست و جو و…کار دشواری است. اینجاست که BAT با مرورگر مخصوص خود به نام Brave وارد می‌شود. 

Brave یک مرورگر رایگان و متن باز بر پایه موتور Blink است که به وسیله کرومیوم نیز استفاده می‌شود. توکن BAT و مرورگر Brave نمایانگر آموخته‌های ایچ در روزهای اولیه مرور اینترنت بوده و نتیجه تلاش‌های وی برای ایجاد یک راهکار درآمدزایی نو از اینترنت در نظر گرفته می‌شوند؛ همچنین این دو به شکلی نمایانگر بازگشت به روزهای اولیه تبلیغات اینترنتی هستند. 

با تشویق کاربران با پرداخت BAT در ازای مشاهده تبلیغات، امید است که پلتفرم BAT بتواند یک اقتصاد پایدار بر محور ارزهای دیجیتال ایجاد نماید. بلوک‌های تبلیغاتی قرار دادهای هوشمندی ایجاد می‌کنند که روی بلاکچین اتریوم ذخیره و ردیابی می‌شوند. داده‌های مرور کاربران در سطح مرورگر به صورت ناشناس ردیابی شده که نیاز به کوکی‌های سایت را از بین می‌برد و از لحاظ تئوری از سیستم‌های فیسبوک و گوگل بهتر عمل می‌کند. مرورگر Brave دارای 5.5 میلیون کاربر ماهانه تا پایان سال 2018 بوده است. 

سوال یا نظر شما در مورد این رمز ارز چیست؟ لطفا در بخش نظرات، تحلیل یا سوال خودتان را مطرح کنید.

برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین
به رایگان تحلیلگر شوید!!
فیلتر طلایی VIP بورس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها