ثروت نهفته در ارز های دیجیتال

در ویدیوی ثروت نهفته در ارز های دیجیتال:

به این موضوع اشاره میشود که ثروت نهفته در ارز های دیجیتال آنقدر زیاد که امکان پولدار شدن برای افرادی که از حالا با رعایت اصول حرفه ای اقدام به سرمایه گذاری میکنند را فراهم می سازد.

نه تنها تکنولوژی تا به امروز ثروت زیادی را برای بشر ایجاد کرده است، بلکه پیشبینی می شود که در آینده ثروت خیلی بیشتری را برای انسان ها پدید آورد. در این میان دنیای دیجیتال که محصول تکنولوژی است، علاوه بر راحت تر کردن زندگی بشر ابزاری برای تولید ثروت برای ما بوده است.

جالب است که این تازه شروع ماجرای تکنولوژی است و ما شاهد دنیایی بسیار ثروتمند تر از امروز که به دست همین تکنولوژی ایجاد می شود خواهیم بود. در این رهگذر ما شاهد تغییراتی در صنعت، اقتصاد و فرهنگ جوامع خواهیم بود که یکی از این تغییرات، ماهیت پول است. 

اگر ما از ثروت نهفته در ارز های دیجیتال صحبت می کنیم به این علت است که بنظر می رسد در سالهای آینده تکنولوژی بلاکچین این قدرت را دارد که بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و سایر رمز ارز ها، هر کدام به نوعی جایگزین پول های رایج کشور ها کند.

بر این اساس تصور می کنیم که می توان با برنامه ریزی و آموزش دیدن، بخشی از این ثروت نهفته در رمز ارز ها را از آن خود کنیم و بر ثروت خود بیافزاییم. 

بنظر می رسد که در دنیای آینده تکنولوژی بلاکچین و پول رمزنگاری شده بخشی از زندگی بشر باشد و اگر از حالا به حد کافی در خصوص این بازار بکر و جدید، اطلاعات کسب کنیم بعدا به نتایج مالی ارزشمندی دست پیدا خواهیم کرد. 

بر خلاف نظر برخی صاحب نظران قدیمی، تکنولوژی بلاکچین و ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریم، متیک، دوج کوین، آربیتروم و بایننس از بین نخواهند رفت، بلکه پول بیشتری را به سمت خود جذب خواهند کرد. 

این ویدیو توضیح می دهد که تکنولوژی برای بشر تولید ثروت بیشتری خواهد کرد و رمز ارز ها هم بخشی از این ثروت خواهند بود. من مهران دلاوریان مدرس بازارهای مالی برای شما بهترین ها رو آرزو میکنم. موفق باشید

اگر با تلفن همراه ویدیو را تماشا می کنید، برای بزرگ شدن تصویر یکبار ویدیو را تاچ کنید.سپس علامت  ꙱   نمایان شده در پایین ویدیو را فشار دهید.

برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
برای اطلاع از شرایط دوره حضوری آموزش ارز دیجیتال در کرج
اینجا کلیک کن
اگر دوست داری اطلاعاتت در مورد ارز دیجیتال زیاد بشه
اینجا کلیک کن
تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین
به رایگان تحلیلگر شوید!!
فیلتر طلایی VIP بورس
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها